Specjalista ds. obsługi kluczowych klientów

Opis stanowiska

Aktualnie dla Naszego klienta w Białośliwiu prowadzimy rekrutację kandydatów do pracy na stanowisko: Specjalista ds. obsługi kluczowych klientów.

Do głównych obowiązków należą: zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, budowanie relacji i zaufania do marki na rynku, poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań odpowiadających na potrzeby klientów, odpowiedzialność za realizację wyników sprzedażowych, dbałość nad obiegiem dokumentów oraz obsługa klientów instytucjonalnych/kluczowych i związane z tym oferowanie.

Wymagania

  • Doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta, Starszego Sprzedawcy lub Zastępcy Kierownika

  • Mile widziane wykształcenie ekonomiczne
  • Sumienność w zakresie powierzonych zadań

  • Odpowiedzialność za obieg dokumentów w zakresie przyjmowania i wydawania towarów

  • Praktyczna znajomość technik sprzedaży

  • Nadzór nad pracami w zakresie dystrybucji towarów

  • Wiedza z zakresu asortymentu działu: Dom i Ogród będzie dodatkowym atytem

  • CV (jako załącznik w formularzu aplikacyjnym)

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę 

  • Możliwość doskonalenia umiejętności zawodowych

  • Pracę w polskiej sieci sklepów sektora "Dom i Ogród"

  • Zdobywanie specjalistycznej wiedzy

  • Wynagrodzenie 6000 zł brutto

  • Premia sprzedażowa po osiągnięciu zakładanego progu sprzedażowego

  • Ubezpieczenie grupowe

  • Aplikuj
  • Miejsce pracy

    Białośliwie

  • Kategoria

    Usługi

  • Dostępna od

    2024-07-15