Praca w Niderlandach Hotel pracowniczy
Aktualnie dla Naszego klienta w Niderlandach prowadzimy rekrutację kandydatów do pracy na stanowisko: opiekun/-ka hotelu.
Do głównych obowiązków należą: dbanie o bezpieczeństwo, utrzymywanie porządku i czystośći w obiekcie i wokół niego, sprzątanie pomieszczeń ogólnodostępnych, dokładanie starań aby mieszkańcy stosowali się do regulaminu panującego w hotelu, troska o dobrą atmosferę oraz prawidłową komunikację wśród kolegów i mieszkańców, dbanie o rzetelny przepływ informacji pomiędzy biurem a pracownikami zamieszkującymi obiekt oraz alarmowanie biura wrazie nieprawidłowości.
Znajomość pakietu Microsoft Office
Umiejętność wykonywania prostych zadań administracyjnych
Znajomość języka angielskiego lub niderlandzkiego w stopniu min. średnio-zaawansowanym
Prawo jazdy kat. B
Silna motywacja do pracy
Mile widziane doświadczenie w funkcji na podobnym stanowisku.
Brak przeciwwskazań do pracy w czasie nienormowanym
Odporność na stres
Dyspozycyjność na okres minimum 3 miesięcy (z możliwością przedłużenia umowy o pracę)
Samodzielne stanowisko pracy
Zakwaterowanie- nieodpłatne w hotelu
Gwarancję 40 godzin pracy w tygodniu- kontrakt
Ubezpieczenie NL
Serwis
Płacę 12,00 eur brutto/h
Wypłaty w systemie- tygodniowym
Pomoc w zorganizowaniu przejazdu z Polski do Holandii
Legalne zatrudnienie na warunkach holenderskich na okres min. 3 miesięcy
Oferta pracy tymczasowej
Holandia, Haga
Usługi
2021-02-17